Gizgiz Irmakkk21 Aynı ben 😀 25. Haftadan beri doktorum bebeğin aşağıda olduğunu söylüyor bende hareketleri hep aşağıda hissediyorum 32.haftadayım ve ayakta kalınca çok baskı oluyor baş aşağı döndü herhalde ve Rahim ağzı kısalığı var 2 aydır ayağa kalkmamaya çalışıyorum 😔rabbim tüm anneleri yavrularına sağlıkla zamanında kavuştursun inşallah 🙏
Reyhan55 Irmakkk21 benim erken soğutma riskim yoktu ama her gören aa doğumun yakın mi karnin çok asagida diyor du ama 39 da dogurdum tabi yürürken filan zor oluyor
Tubaut Irmakkk21 bebeğim 8 aylık oldu şuan 😇 uygulamayı telefonda görünce bi bakmak istedim ve senin postu gördüm benimde öyleydi hamileliğimin başından beri hep aşağıda ve baş üstüydü. Doktorum sıkıntı yok diyordu erken doğum riski yok diyordu ama 34+4 de işten gelip doğuma gitmiştim. Tabi ben hiç dinlenemedim yoğun bir dönemdi çalışıyordum
Irmakkk21 Tubaut yaaaa kuvezde kaldı mı peki bebisin bende çok yoğun çalışıyordum nst de sancı görünce 27 haftada heyet raporu aldım yatıyorum hep
Fatima18 Tubaut bugüne kadar hiç korkmuyordum 4. Hafta daha durur diyordum ama siz öyle yazinca içime bir korku düştü 😬 Peki bebeğiniz nasıl sağlıklı mı?
Tubaut Irmakkk21 çok iyi yapmışsın dinlen güzelce. Benim Sancı çıkmıyordu bir hafta önceside gitmiştim yoktu. Doğum için hastaneye gittiğimde suyum boşalmıştı açılmam vardı ama hala nts de sancı yoktu çok ilginçti. Çok şükür küvezde kalmadı gayet iyiydi 🙏🏻 Hemen yanıma geldi
Fatima18 Irmakkk21 bende de bebeğim hiç yukari kalkmadı. Dr korse bağlamalı olduğumu söyledi birde fazla geziyorum.ama bütün gün de yatmıyorum. Çok şükür 34 u tamamladık. 4 hafta daha durursa tamamdir bu iş)) inşallah sizde de durur korkmayın
Irmakkk21 Tubaut çok şükür masallah size 🌸 inşallah bende hayırlısı ile tamamlarım haftalarimi da kazasız belasız kucağıma alırım bekleyen herkes alır İnş 😪
Tubaut Irmakkk21 Teşekkür ederim 💕inşallah herkes sağlıkla kavuşsun evladına, vaktinde kolay doğumlar diliyorum 🙏🏻
Tubaut Fatima18 ya öyle demeyin korkun diye yazmadım. Yakın tarih olmasına rağmen o günler zor olmasına rağmen insan özlüyor o günleri, telaşları, heyecanları 😇 Maşallah hiçbir sorunumuz yok gayet iyiyiz büyüyoruz 👶🏻
G_A45 Asiyeozgur sagsaglim kucagımıza alıcaz kızlar insallah☺️Ha gayret a kaldı allahtan haftamız cok erken degıl her ıhtımale karsı doktorlar müdahale yapıo