Marazin_annesi Irmakkk21 daha yukarı çıkacağını zannetmiyorum canım… Benimki yukarda bazen assa iniyor kafası altta oluyor geri çıkıyor yukariya…
Oknsm Gizgiz rabbim insallah saglikla kucaginiza almayi nasip eder cok zor bi surec insan cok yipraniyor insallah bende 30 lari gorurum 😔
betul1- Baya geçmiş bir post belki de çoktan doğumlarınız gerçekleşmiştir. Bende şuan 27. Haftamdayım çocuğu aşagıda hissediyorum zamanını bekledi mi çocuklarınız ?