Ben de bu durumu bugün kafama taktım. 27 haftalık hamileyim. Karnım belli oldu olalı hep aşağıda. Herkes karnın aşağıda diyor. Kontrollerimde rahim ağzına hep normal dedi doktor. Vesvese yapıyorum her şeyi ya🙁 aynı durumda olup haftası ileride olan ya da tecrübeli anneler bu bir sorun mudur 🙁