Irmakkk21
Aynı ben 😀 25. Haftadan beri doktorum bebeğin aşağıda olduğunu söylüyor bende hareketleri hep aşağıda hissediyorum 32.haftadayım ve ayakta kalınca çok baskı oluyor baş aşağı döndü herhalde ve Rahim ağzı kısalığı var 2 aydır ayağa kalkmamaya çalışıyorum 😔rabbim tüm anneleri yavrularına sağlıkla zamanında kavuştursun inşallah 🙏