30+1 göbeğim hep aşağıda ilk zamandan beri doktor bebeğin aşağıda dedi böyle olan varmi hep yatiyorum sadece tuvalete kalkıyorum erken doğum riskim de var. Bebeğin hareketleri hep afedersiniz şeyimde çok tedirgin oluyorum 😪 yani hep göbek deliğimin altında hiç yukarı çıkmadı daha çıkar mı yoksa böyle mi devam eder?