Mutlaka doktora gitmen lazım canım 9 ay boyunca kanamalı ve riskli gebelik geçiren biri olarak tecrübeye sahibim leke şeklinde bile gelse mutlaka doktora görünmem lazım ve haftanda çok küçük değil. Bence mutlaka özel acile git çünkü devlet acili az kalsın sağlam olan bebeğini öldürüyordu. Attığın parça öyle aa normal bişey olmaz veyada burdan yorumlanacak bişey değil çünkü. Allah yardımcın olsun.🤲