Şimdi geldim hastaneden baya test yaptılar incelediler. Bebek çok iyi çok şükür kesen de çok güzel dediler. Düşen parça sanırım başka bir şeyle ilgili bir daha olursa sakın atma patalojiye gönderelim dediler. Yani parçanın ne olduğunu anlayamadı kimse. Neyse bebişim iyi çok şükür🙏 Herkesten Allah razı olsun 💛