Annem çok düşük yapmış yani 4 tane düşüğü var benimde düşük tehliken var bana da doktorlar düşük yaparsan canından can gidiyo ağrıdan duramazsin karnını bıçakla kesiyorlar gibi sancın olur diyolar annemde aynısını diyo sancısız ağrısız düşük olmazmış içinden bişey kopuyo çünkü canım korkmaa