Tugcngz ben de şişlik 30. Haftalarda başladı sadece ayaklarım ☺️☺️Gebelik zehirlenmesi demişler fakat, tansiyonun yüksek ve idrarda protein kaçağı varsa zehirlenme olur.. şişlik oluştuğunda doktor bunlara bakar eğer değerlerin normal çıkarsa karbonhidrat ve tuz yeme der.. ayağını da yüksekte tutarak otur der💙korkma hamilelikte ayak şişmesi el şişmesi oluyor .. ayrıca şişlik ve ödem tüm vücutta yoksa eğer korkma demişti bana doktor 😍