Tugcngz Merhaba hamişler 20+4 oldum ayaklarım ellerim şişiyor bu haftalarda bu durumu yaşayan varmı ?
cutemom95 Tugcngz işte bu gebelik zehirlenmesi belirtisi olabiliyor ama o haftalarda olur mu bilmem. Bir de tabi tahlil sonrası belli olur.
Tulay_448 cutemom95 ayni hafta da aynı sorun bende de oldu çok şükür zehirlenme yok gebeliğin en doğal sorunu keske onca insanı korkutmasaydiniz
Kuzeymiraa Tugcngz allah korusun aklınıza kötü bir şey getirmeyin ben tuz tüketmediğim halde 12. Haftamdan itibaren şişmeye başladım bünye meselesi
Kalp Nasıl gebelik zehirlenmesi benimde ayağımda şişlik var uzatınca dinleyince iniyor çok ayakta kalınca yürüyünce genelde saf ayağım çok şişkin oluyor tedirgin oldum şimdi?
Nidaabaserr Tugcngz benimde öyle olmuştu tuzu tamamen çıkardım hayatımdan korkmayın sadece ödem ve şişkinlik varsa gebelik zehirlenmesi diyemeyiz 😊
Cnsbll Tugcngz bol bol su içip tuzlu yiyeceklerden uzak durun.ayaklarınızı yuksek tutup uzanın15dk.yürüyüş yapın.tansiyonunuzu kesinlikle ihmal etmeyin
Kalp Aynen ayağımı yüksek koyduğumda iniyor ayakta çok kaldığım zaman birazda dazla yürüdüğüm zaman oluyor ama gebelik zehirlenmesini anladım ?
Nidaabaserr Kalp Tek bi belirtiyle anlaşılmaz bu zaten gönlünüz rahat olsun veya emin olmak için doktorunuza başvurun ☺️