Nihall23 DilanDag ben ekim olduğunu biliyorum ama tam tarihî hic sormadim 120 gün var ekim sonu olur heralde senin bitmiş bisey kalmamis😀
Gizemito Uyku yok, diş ve diş eti ağrısı var, sıcak basması var, artık yorulduğumu hissediyorum yavaş yavaş
Berrinyr Gizemito bende dün gece dısarı yürüyüşe cıkarken anladım artık ağırlaşıyoruz belim kasıklarım inanılmaz agrıdı. Sıcak zaten hat safa da gece bile yaprak oynamaz mı😔😔
Berrinyr Nihall23 sıcaktan patlamak üzereyim. Nefes alamıyor insan. Gündüz cok sıcak dıye cıkamıyorum aksamları mıllet sokakta dıye cıkamıyorum. Gece eşimle 1 de falan yürüyoruz Bi kimse yokken mahkum virüs kalabalık semtte oturuyorum🙄 Allah yardımcımız olsun i şallah çoğu gitti azı kaldı
Nihall23 Berrinyr bende şu zamana kadar iyi geldim çok şükür bulantim vs olmadı göbeğinde çok çıkmadı çok kilomuza değilim ama kasılmalarım oluyo bacağında özellikle geceleri hem sıcak hem o ağrılar beni mahfetti bu zamana kadar iyiydi ama bundan sonra zorliycak galiba beni🤦♀️
1Anne_ Nihall23 yok bisey kullanmıyorum ben kullanamıyorum vicik vicik kremleri yağları zaten vücudum yağlı midem bulanıyor onları sürünce 😂
Nihall23 1Anne_ bende nemlendirici biseyler sürmeye calisuyroum şuan çok takmıyorum ama çatlarsam çok pişman olurum dikkat etmediğime😀
Nihall23 Berrinyr bendede bel bacak ağrısı başladı çok kilo almadım aslında 5 kilo falan aldım yani bana göre çok degil😀😀 şimdiden böyleyse ilerde napcam bilmiyorum
Nihall23 HilalG istanbulda yaşıyorum malesef 🙄 memleket bolu keşke elimde olsa orda hamilelik geçirsem orası hep soğuk şimdi bile😀
Berrinyr Nihall23 ben ilk 4 ay lavaboya yatak kurucaktım. Ne kahvaltı ne su 10 kilo vermiştim. Hergün 3 litre serum sıvı kaybından. Doğuma kadar böyle gider dedim heralde. Ya bana bişe olucak ya bebeğe dedim. Şükür atlattık suan daha iyyim. Bacağıma arada gece benim de kramp giriyo. Uyku desen 5 6 7 anca uyuyorum 😢
Berrinyr 1Anne_ benim bacak ve göğüslerin çatladı kök salmış ağaç gibi büyüdü birde krem kullanmama rağmen karnımda bişe yok henüz ama oda yakındır. Midem bulandı kremler den öğürüyorum kokusu gelince. Bıraktım. Şafak bizde 118 gün😍
Nihall23 HilalG yazı severdim ama hamile yaz geçirmek zormus🤭 keşke kış hamilesi olsaydım battaniye televizyon geçerdi bi şekilde 😀
HilalG Nihall23 ona bende katılıyorum bak en sevdiğim bembeyaz kar baddaniye kahve keyfi bu sene bebeklerimizle yaparız artık tabi fırsat olursa 😅😍
Berrinyr Nihall23 lierac almıştım en iyisi dediler yaramadı bana. Arada bebe yağı sürüyorum zorla oda göbek üzerim arada pul pul olduğu için
Nihall23 HilalG ya evet kış bebeği olacaklar yaza anca ele avuca gelirler😀 benim ilk bebek ne yaparım bilmiyorum kendime yapacak bireye fırsat bulabilirmiyim acaba 😀
Nihall23 Berrinyr biraz vücut yapısıyla alakalı galiba bende duydum çok kişi kullanmış ise yaramamış alacaktım vazgeçtim bir sürü para 😐