Nihall23 ben ilk 4 ay lavaboya yatak kurucaktım. Ne kahvaltı ne su 10 kilo vermiştim. Hergün 3 litre serum sıvı kaybından. Doğuma kadar böyle gider dedim heralde. Ya bana bişe olucak ya bebeğe dedim. Şükür atlattık suan daha iyyim. Bacağıma arada gece benim de kramp giriyo. Uyku desen 5 6 7 anca uyuyorum 😢