Filiz hanım kötü bir doktor değil iki kez gittim tersleme felan olmadı benim bebeğiminde kalbi durmuştu o zaman 9haftalıktı ilgilendi baya hatta gözleri doldu konuşurken şimdi yine hamileyim tekrardan gitmiycem ama hatta düşen bebeğimde kullandığım ilaçları bile kullanmıyorum hatırlamamak adına😞 arkadaşın dediği doktordan selim beyden randevu aldım 29unda gideceğim inşalalh herkes iyi diyor selim beye bakalım inşallah iyidir ve bana uğurlu gelir🤲🏻🤲🏻🤲🏻