Merve7534_ busra2512 geldim canım bebek iyiymiş doktor doğum için tarih verdi 27 temmuz geçen sene sezerayn olmama rağmen normal doğum yapabilir sin dedi yüzde 75 başarılı oluruz dedi ama ben iki doğumdan da korkuyorum istemedim
yakamozz01 Fevziyeakdemir 14.haftada kıza benziyor gibi dedi 16.haftada kesin erkek dedi😄 16-17 arası söylüyor selçuk hoca
Fevziyeakdemir yakamozz01 tüh ya bende 11+4 de kontrole gidecektim belki belli olur da söyler diyordum 😀
Busraklc01 Bende Gökmen sukgene gidiyorum kendi kliniği var Güzelyalı da Doğum yaptırıyor. Tavsiye ederim çok iyi bir doktor
yakamozz01 Fevziyeakdemir hıc umutlanma çok erken😅ben hic sormadim hatta kendisi söyledi belli olunca