Rehile Ecmelbeyza Canm 11 Çıkcak diye bişey yok Benim mayıs ayında 14 Günde silik cıkmıştı Yani Adet Oluncaya kadar Umut var
Ecmelbeyza vuslatim34 Gitcem bakcak ve çarelerin tükendiği o durum olcak başka ne olcak ki 🥺ilaç yazıyosa yazar onu da içmicem 😡içmicem içmicem
TunarinAnnesi Ayca24 Anneolmayahasret YagizAsyaMom Anneolmayahasret KUBRA1620 GE__ Deletedmom386 zohreeeee Wonderanne Denim Ysmn_11 Nurtopununannesi Fadiiik Deletedmom316 Mernana Anne18 kizlar bide bu markanin erken Gebelik aldim yaptim simdi boyle oldu https://imgyukle.com/i/C0rbjp https://imgyukle.com/i/C0rZV6
Ecmelbeyza TunarinAnnesi ben comfortla yapmıştım negatif olduğunda kuruyunca kalın bi gri çizgi çıkmıştı bu testler bizimle kafa buluyor. Canım inşallah gönlündeki dileğin bir an önce olur üzülmezsin inşallah. Ama beta olunca pembe silik çizgi çıkıyor
TunarinAnnesi Esresra Ayca24 Ecmelbeyza kizlar cok yoruldum inanin kac gundur esimde manyakmisin habile test yapiyorsun dedi aynada kendi me bile bakma ya hevesim kalmadi adet gunum kan vericem 😞