TunarinAnnesi Kendini kötü hissetme canım istiyosun ve sürekli aklın orda haliyle netleştirmek istiyosun bende geçen ay 7 test yaptım kasığıma bi şey battı dedim yaptım midem bulandı dedim yaptım.Biraz düşünmemeye çalış farklı şeylere odaklan regli günüde kanını verirsin bu testler çok stresli inan bende yaptım sabah banyonun kapısından zor girdim yine tek çizgiyi göreceğim diye .En iyisi çok üstüne düşmemek inan rabbim en hayırlı ve doğru zamanda sanada verecektir Kalbini ferah tut 💞