TunarinAnnesi Yok canım hiç bi şey denemedim sadece kafamı rahat tuttum geçen ay kaç tane gebelik testi yapmıştım bu ay regli geçsin desim ve çok düşünmedim.Yumurtlama zamanını anlayabilmem sanırım işe yaradı .Çünkü doktor yumurtalarında hafif pcos görünümü var demişti ama tedavi önermedi.Belirtilerim ise özellikle sol göğsümün alt kısmı çok acıyordu ve öğlenleri hafif bulantım oluyordu.Kasıklarda batma falan hiç olmadı.Yumurtlamamda ya 21 yada 22 sinde oldu canım tahminen uygulama 20 gösterdi ama dha geç oldu belirtileri göre