Smyyetrkeri TunarinAnnesi ben gördüm en alttakinde var sılık tam belli olmuyor . Belkide çok yeni olduğu içindir tam belli olmuyordur rabbim hayırlısı versin kuzum ❤️
vuslatim34 Ayca24 böyle net çizleri olan test ilk defa görüyorumm.ay çok güzel yaa hayırlı olsun canım bizede dua et 💚🧡
Ayca24 vuslatim34 Bende ilk defa gördüm o yüzden test mi bozuk dedim 2. yaptım oda böyle çıktı.😍Sizin içinde hep dua edicem Allahım en kısa zamanda kucağınızı doldursun inşallah 🤲🙏
Ayca24 TunarinAnnesi Bende en sondaki testte2.çizgiyi gördüm😍İnşallah mucizenizi bu ay yaşarsınız 🤲postunuzu biraz işgal ettim helal edin 🙏😊
Gulay_agayeva TunarinAnnesi atmadi bugun test canim bir test markasi var 1.50 qiymeyi lady moon yaxsi testi ondan alib yoxlaya bilersen###
Gulay_agayeva TunarinAnnesi he bildim canim erken gebelik testleride var onlar biraz baha olur ama onla atsan lap tam gorseder
Ayca24 Ecmelbeyza Sağol canım 🤩Rabbim en kısa zamanda sanada nasip etsin inşallahhh🤲uygulamaya göre 4+5 .Ama ben daha geç yumurtlama olduğunu düşünüyordum bu kadar koyu çıkması çok şaşırttı 😊
Ecmelbeyza Happybsrn bak 24ü yumdu pik olduğu gün 25 çatladı . 25ten saysam bile 11 gün illaki çıkmaz mıydı gölgesi bile yok hayırlısı artık . Bitti artık kapatcam bu meseleyi cidden radikal bir karar almayı düşünüyorum