TunarinAnnesi canım adete 6 gün kala yaptığım birinci testin gibi çıkmıştı erken döllenme olmuş benim iki gün zor bekledim bir tane daha yaptım bu sefer baya belirgin çıktı sanırım seninkide öyle inşallah sağlıklı bir gebelik yaşarsın ☺️😍 ilkinde bile gördüm ben benimkide aynı şekildi kameraya çekemiyordum bile 😁