dilanabrinc nereye gidersen git ama sor doktorun doğumuna girecek mi?
mesela egepol diyor ki mesai saatinde doğurmazsan nöbetçi dr girer. Benim hiç tanımadığım gökalp adlı bir dr girdi. Hiç memnun kalmadım hiç.
ikinci için özel kliniğe gidiyorum doğumum tınaztepe galen de olucak.bayraklı da .heni hastane ama size uzak.
çınarlı ve hayat hastane değildi poliklinik gibi ufak. Ama fiyatları diğer hastanelerden uygun.