dilanabrinc canım bu 3. Gidişim bazı doktorlar gibi bakymda çıksın demiyor yani anlatıyor sorularıma cevap veriyor ilgileniyor iyi bir doktor yani ben çok karşılaştım sırf doktor diye kendini insanları azarlama yetkisine sahip sanan insanları o yüzden hasretiz bu şekilde tatlı dille konuşup ilgilenen doktorlara