dilanabrinc canım ben bulunduğum ilçede ki devlet hastanesinde doğum yapıcam ama kontrollere devlete gitmiyorum doktor yerinde bulunmuyor hiç bulunduğunda da ilgilenmiyor zaten o yüzden arzu hanım çok ilgili kontrollerime ona gidiyorum bulunduğum ilçenin devlet hastanesinde iyi bir doktor yok ama hastane şartları bakımı filan çok çok iyi odaları otel odası gibi tertemiz çok güzel ebeler de öyle çok ilgili o yüzden doğumu devlette yapıcam son zamana kadar da arzu hanımla kontrole devam edicem 😊 özel hastane sonuçta parayla gidiyoruz kabul etmeme gibi bi durum olmaz canım mecburi durumlardan şehir değiştiren gebelerde olabiliyor o zaman onlarında kontrole gidememesi gerekir yok öyle bir şey bende yeni bir doktor buldum hatta çok iyi aslında muayeneler arzu hanımda doğum başka hastanede olmasın tek bir yerde olsun diye geçenlerde görüştüm hatta doktorla tanıdık birisi ama erkek eşim de erkek doktor istemediği için değiştiremedim doktorumu 😊🙈