GamzeSabanc denizzzakdeniz koyu kahve oluyor yerleşme kanaması ve renglı olacağın tarıhten bır kaç gün önce oluyor. Açık renkse mutlaka doktora görün derim ben. Allahım korusun
GamzeSabanc Huzurr bugün 5+0 dayım en son 17 Nisan da baktık kana 1015 çıktı 13 Nisanda 170 çıkmıştı. Yarın da doktora gidicez kese görmeye inşallah 🤗
Hatice88 GamzeSabanc senle aynıyız sanki bnm 18 mart son adet günüm ve 19 nisan da kan verdim beta 488 cıktı yarın tekrar vercem ona görede doktora giderim sizin gittiğinizde doktor ne dio ilk zamn
GamzeSabanc Evet benim de 18 martı 17 Nisa’nda kan verdim 1015 çıktı doktorum Cumartesi’den itibaren kese görünür dedi ama çalışıyorum bır turlu gıdemedım 😔
Hatice88 GamzeSabanc sizin iyi baya yüksek çıkmış bnm 488 ben 33 günde bir adet görüyorum blki ondandr gittiğinde doktor kese görmedi sadece sana gün mü verdi ilaç kullan fln dedi mi ne konuşuyor hani bn hiç gitmedim merak ediyorum yarın yine kan vercm ona göre gdrm
GamzeSabanc Evet daha geç hamile kalmışsınız sorun olmaz ki o zaten 2 güne bir çift katlıyormuş o değer yanı belkı 1 gün sonra gitsen senin de binlerde olacaktı hıc bir ilaç vermedi folık ıcmeye devam dedı o kadar
Hatice88 GamzeSabanc he iyi o zaman bn zaten folik asit kullanıyorum tmm cnm teşekkür ederim hani kalp atışı duyulmadan gidesim glmedi bi 7 haftalık olunca gidim diye 6 da da duyulmaz sanırım.. bnm kızımda 7+2 de alttan muayene edip kalp atışını duyduk şimdi 3 yaşında ikinciye hamileyim
Hatice88 GamzeSabanc 😃 bnde dayanamıyorum da erkn ya ne bilim yarın kan verim sonuç ertesi günü veriyorlar sağlık ocağı