avukatanne 28 Aralık gözüküyor programa göre ama ben henüz doktora gitmedim hamile olduğumu çok erkenn öğrendim sanırım
Hatunnn Banada bugun rahimde cok sivi var dedi dr risklimi duyorum hayir diyor ama bole gormek istemiyoruzda diyor bende anlamadim nolcak🤔
Hatunnn denizzzakdeniz tutunma kanamasi olabilir o bende de olmustu bi sorun gorunmedi endise etmeyinn🤗
avukatanne @Hatunnn sıvıdan kastı ilerde suyunun fazla olmasının erken doğum nedeni olabileceğinden görmek istemiyoruz demiş olabilir üzülmeyin
Hatunnn avukatanne yediklerime dikkat etmenin disinda sivi olusumu icin yapabilcegim bsey varmi ki cok su iciyorum ama susuyorum oyuzden icmiyimmi yani😀
Hatunnn denizzzakdeniz aa pardon ozaman ama pembeyse cok devam etmiyorsa korkulcak bsey yok yinede tabiki istiharat etmenizde fayda var,kazasiz belasiz saglikla olsun insallah
GamzeSabanc denizzzakdeniz koyu kahve oluyor yerleşme kanaması ve renglı olacağın tarıhten bır kaç gün önce oluyor. Açık renkse mutlaka doktora görün derim ben. Allahım korusun
Mrv06 Bsrablgnekc 8 haftalık canm 3 aralığa geliyo ama sezeryan olavağı için 2 hafta önceden bide son haftalar değişebiliyo bu tarih
Dogaaa Hatunnn sizin hangi hafta olmuştu pempemsi leke? Ben 6+3 üm cumartesi oldu kesildi doktora gittik düşük riski sebebiyle Protestan verdi.
biiiidamla [bilinmeyen] inşallah canm ama benim ilk bebeğim sezeryan büyük ihtimalle yine sezeryan olacağım
biiiidamla Uykucusirine doktorumuz dedi canm ben hesaplama yapmadım hiç kendim çünkü zaten sezeryan olacağım erken alınacak diye hesaplamadık ...perşembe doktorumuz dedi bize .