Hatice88 GamzeSabanc 😃 bnde dayanamıyorum da erkn ya ne bilim yarın kan verim sonuç ertesi günü veriyorlar sağlık ocağı
Dogaaa Hatunnn sizin hangi hafta olmuştu pempemsi leke? Ben 6+3 üm cumartesi oldu kesildi doktora gittik düşük riski sebebiyle Protestan verdi.
Hatunnn Benm tup bebek oldugu icin ben en basindan beri progestan igneyi kullaniyorum ama benm 3 haftanin sonuydu lekelenmem oldugunda tutunma kanamasi dediler 2 gun sonrada testim pozitif cikti Dogaaa
Nur_ay_ Arkadaşlar merhaba 😊 benim de 20 21 aralık gibi görünüyor inşallah🙏🏽🙏🏽 Kasık ağrılarınız nasıl? İlk gebeliğim merak ediyorum bir çok şeyi🙈😊