Kubraadmr ben de ilk gebeliğimde 7 haftalıkken zorunlu kürtaj olmak zorunda kaldım ve sonrasında testler yaptırdım pıhtılaşma sorunum varmış şimdiki hamileliğimde oksapar kullanıyorum. Ama o acaba mı hiç geçmedi bende hep bi korku hep bi acaba mı diye aklıma takılan sorular. İlk 3 ayı geçince geçer dediler ama malesef atamadım üstümden. Ama umarım siz daha sakin ve mutlu bir hamilelik geçirirsiniz şunuda belirtmek isterim ki her hamilelik bir olmuyor inşallah bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alırız. 🌸