Kubraadmr Kızlar Ocak ayında bir düşük yaşadım şuan tekrar hamileyim 5 haftalık hep aklıma yaptığım düşük geliyor yine düşük yapar mıyım diye benim gibi olan var mi şuan tüm tedbirlerle çok şükür sorunsuz devam ediyorum coraspirn ve pregnly1500 iğne kullanıyorum 🙏
Minik2829 Kubraadmr Benimde düsügüm oldu.ama güzel şeyler dusunmelisin.aklina kotu birsey gelmesin.13+2 oldum bende :)
Hkose_972 Kubraadmr bende yaşadım yaşadığınızı ve şuan 36+3 oldum canınızı sıkmayın aklınıza getirmeyin🤰🏻
Deletedmom281 Kubraadmr 🥀Gebelik kaybı olan herkes sizinle aynı durumları hatta daha fazlasını yaşıyor emin olabilirsiniz. 🍃Her kontrole dualarla acaba sorusuyla gitmek, kontrol sırasında doktorun ağzından çıkacak kelimeyi nefesini tutup dinlemek, sürekli kaygı ve korkuyla yaşamak kucağına alana kadar geçmiyor. Bunları bu acıyı ve bu duyguları yaşamış bir anne olarak söylüyorum
Kubraadmr Minik2829 haftaya cumartesi kalp atışını duymaya gidecez ama günler geçmiyor sanki kalbimi ferah tutuyorum ama yinede sürekli lavaboya gidip lekelenme oluyor mu diye bakıyorum
albery Benimde düşükten sonra oldu 11+3 şuan bendede var korkular ama nasipten öteye yol yok stres yapma bebek etkilenmesin birşey olmaz inşallah 🌸
Kubraadmr albery ayyy inşallah kuzum benim kendime hep moral veriyorum ama yapım gereği sanirım kalp atışını duysam rahatlıycam 🥰🙏
Kubraadmr Minik2829 pozitif olmaya çalışıyorum ilk gebeliğimde herşey sorunlu başlamıştı o şekilde devam etti şuan bir sorun olmaması içimi rahatlatıyor ama yine de elimde olmadan evham yapıyorum
Kubraadmr Gulgul93 protein testi yapıldı aspirin yazdı iğneyi de tedbir amaçlı yaptı daha kolay tutulabilmesi için
Kubraadmr Deletedmom320 inşallah canım benim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim kalp atışını ne zaman duyucaksın peki 🙏
Kubraadmr Hkose_972 ayyyyy o günleri görmek nasip olur mu ki peki siz iğne yada hap kullanıyormusunuz
Kubraadmr Deletedmom281duygularıma tercüman olmuşsunuz resmen kalbim ağzımda gidiyorum kontrollerime aksilik var mı herşey yolunda mi noldu nolacak hep bu şüphelerle endişeyle
derinsvy Kubraadmr ben de şubatta hamile kaldim martta aldırdım çünkü yeri uygun değilmiş rahme yapışırmış diye ve korunuyodum bu ay hamile kaldım pazartesi gidicem bende doktora cok korkuyorum
Deletedmom281 Kubraadmr 🍃 Çok ama çok iyi anlıyorum insan hayal kurmaya korkar mı hayal kurmaya bile korkuyorsun. Alışveriş yapmaya bile elin korka korka gidiyorsun. Elinden gelse 7/24 usg de bakmak istiyorsun. 🐿 Kucağına alınca hepsi geçecek hemde hepsi 💮 Sağlıkla gelsin minik civciv🐣
derinsvy Kubraadmr bir kere o duyguyu yaşayınca bi daha hep yüreğin ağzında bekler oluyosun sürekli kendini dinler oluyosun bir tuhaflik var mi diye psikolojik olarak çok yoruyo
Kubraadmr Deletedmom281 içimi rahatlattınız allah razı olsun daha 22 yaşındayım herşeye çok acemiyim yaşadığım kayıp bana yaşıma ağır geldi yeni toparladım kendimi inşallah sağlıkla kavuşuruz miniklerimize rabbimde güzel kalbinizden ne geçiyorsa onu nasip etsin siZe 🙏🙏🙏
Aynurdogru Kubraadmr hic korkma canim aynisi benim basima geldi gecen sene haziranda kürtaj oldum ekimde yine hamile kaldim suan 39 haftaligim doktorun ne diosa onu yap ama ilk üc ay iliskiden uzak dur ben öyle yapmistim ve progeston fitili kulandim hayirlisiyla kucagina alirsin insallah
Kubraadmr Aynurdogru öğrendiğim günden itibaren ilişki falan kendimce yasakladım tabi doktorda önermiyor hiçbirşeye dokunmuyorum canım verilen iğnelerimi ilaçlarımı düzenli kullanmaya çalışıyorum inşallah bende sizin gibi o haftaları görebilirim
Kelimeleringucu Bundan önce iki bebeğimi kaybettim karnımda, şimdi 30 haftalik hamileyim hamd olsun simdilik bir sorunumuz yok, hep dua ettim hamileliyim boyunca, güzel olumlu seyler dusunmeye çalışdım