Kubraadmr
çok geçmiş olsun…💐
Bende ocakta 15 haftalık bebeğini kaybettim. Ve 3 ay sonra hamile olduğunu öğrendim şuan 12+5 olduk.
Psikolojik olarak çok zor… Çok ağladım üzüldüm ve bir gün eşime haksızlık yaptıgımı anladım çünkü ona izin vermemiştim ama bebek ikimizin sadece ben acı çekiyor musun gibi davrandığımı gördüğüm an kendime geldim. Ve onunda acısını görerek el ele atlatmaya çalışırken tekrar bir mucize ile karşılaştık.
Evet bu bebek yeni, ve bir önce ki bebeğimin yerine gelmedi onun yerinede koymadım. Bu yeni gelen bebeğime haksızlıktı o bi kardeş olarak geldi ve yeni bir hamilelik yeni bir umud ve yepyeni bir heyecan. Tabi ki ilk bebeğimi unutmuyorum ister istemez kontrolde bile bebeğimi karşılaştırıyorum. İlk bebeğim ile şuan ki bebeğim arasında çok fark var. Ve diyorum ki Şuan ki benek daha kaç haftalık kıpır kıpır. Ama diğer bebeğimin hiç canı yokmuş hep yorgun ve yatıyordu.
Psikolojik olarak şükür bebekte iyi geldi, ve ilk öğrendiğim günden ihtibaren bebeğim sana emanet ne verirsen hayırlısını en güzelini ber deyip kalbime korku, şüphe düşürmüyorum. Şğkür her şey olumlu ilerliyor. ❤️