Merve6046 33+2 olduk bizde kizlar en son 32+5 de gittiğimde kilosu 2.200 kg di doktor iyi dedi bakalim herseyi hazir sadece cantasi hazırlanacak birdee biberon ve emzik yikama kaldi onuda nasil oldugunu bilmiyorum 🤷♀️
Merveshah Merve6046 valla onu bende bilmiyorum e bebekten biberon emzik temizliyeci aldım ama bilen annelerimiz yazarsa cok sevinirim
41esra Merve6046 @Merveshah ben yıkadım sıcak suda beş dakika falan kaynattım sonra soğuk suya alıp biberon emzik temizliyiciyle yıkadım sonrada bolca duruladım 🤷🏻♀️ Sadece kaynatsanız da yeterli ama ben almıştım temizleyici ikisinide yaptım
Melekoglu Melekoglu Merveshah ewet dr öyle dedi bizim ailede kilolu yok zaten bende öyleyim sanırım öyle olacak yediklerime dikkat ediyorum meyve çok severim hemen hemen her gün yerim kahvaltımda öyle ama bu ara yumurta yemeyi aksatmis olabilrim sıcaklardan dolayı
Aselyagmur Merveshah 35 hafta olduk herseyimiz hazir artık miniyinizin keyfini bekliyoruz ne zaman gelirse insalah bı an önce geçer zaman ve gelir 3.gebeliyim ama yinede ilk gibi çok heyecanlıyım
Merve6046 Merveshah ben temizleyicide almadim canim bi sicak suda kaynatma diyorlar ama tam bilmiyorum
Neclanur Kızlar ben en son 28.haftada gittim doktora 1150 gramdı valla şuan 33.haftaya girdik çok merak ediyorum ne durumda diye ama hareketlerinden güçlendiğini hissediyorum🤗
tugbaayaz Merveshah sezeryan olursa çatı muaynesine gerek yok canım ama nasıl karar verdi ona bu kadar erken ben normal istiyorum dedim şuan bi engel görünmüyor kafası aşağıda ve çok tombiş bi bebek değil dedi 35 te çatı muayneni yaparız duruma göre karar veririz dedi
Neclanur Marysa kiz o kadar olmuş mudur valla merak ediyorum sağlıklı olsunlar da kolay bi doğumla kavusalim
Marysa Neclanur valla benim 27 de 1000 gr dı 29 da 1600 şimdi 32 de gdicem Pazartesi.. haftada 200-250 gr alıyor diye kabaca hesaplarsan.. bende 2300 fln bekliyorum en az bakalım çok heyecanlıyım özledim üç hafta oldu 😂🥰
Neclanur Marysa hele ben nasıl.ozledim sık gitmiyorum virüs sebebiyle hareketleri falan da normal olduğu için gerek duymadım ama çok çok özledim insan hiç görmediği birini nasıl izler sever adı evlat 😍
Damla4141 Bende suanda 33haftalığım en son 30haftada gittiğimde 1430gr dı bakalım haftaya tekrar gidicemm 😂
OlgaArslan Merveshah 35 haftalık olduk normalde Ağustos ama Temmuz sonu doğum olacak sanırsam. Ben çantaya kendim için 2 ince pijama kolsuz düğmeli 2 tanede gecelik biri uzun biri kısa aldım. Depend ve orkid. Islak mendil havlu kağıt. El havlusu duş havlusu büyük. Küçük şişelerde şampuan vs aldım. Terlik. Bebek için de 1 adet takım tulum 1 adet 5 li hastane çıkışı bunlar yeni. Kızımdan kalan kıyafetlerle takımlar yaptım 3-4 tane de onlardan aldım. Emzik. Biberon. Sağma makinesi manuel. 20 adet Bez ve 2 paket yeni doğan ıslak mendil 2 tanede alt açma örtüsü. Aklıma gelen bunlar. ÇOK FAZLA ALDIN DİYECEK OLANLARA SESLENİYORUM 😀 İLK DOĞUMUMDAN TECRÜBE ETTİKLERİM FAZLADAN ALMAK GEREKSİZ OLSA EVE GETİRMEK. İLK DOĞUMDA 7 GÜN HASTANEDE KALDIM VE HİÇ BİŞEYİM YETMEDİ EVİM UZAKTI VE GETİRECEK KİMSE YOKTU ANNEM ÇOK ZORDA KALMIŞTI TEKRAR AYNI ŞEYLERİ YAŞAMAK İSTEMİYORUM 😉 Siz bildiğinizi yapıp almayabilirsiniz 😁
annee27 Melekoglu bende bugun 33+6 yim. Doktora gittim bugun ayni sekilde 2 kilo ddi 43 cm ddi. Normal ddi ama gecen haftada ayni kilodaydi yani hic kilo almamisiz. Moralim cok bozuldu ya. 😖
Melekoglu annee27 arkadaşım muz ve kasar yememi söyledi muzda fazlası kabizlik yapiyo inşallah kilo alır 10 gün ucretsiz bakılma surem var 1 hafta sonra bir daha gitcem her gün yumurta süt muz yiyen bakam o zaman kilo alır inşallah
Sedaamm Merveshah bizde 32de 2248 kilo boy 44 cm di bakalım salı 34 oluyoruz kontrol var 38de sezeryan olacağım
41esra Merve6046 evet aynı şekilde yaptım doğru İlkte kaldı ama ters koydum biraz ertesi güne kalmadı
il-cn Biz de 32+5 deyiz hamd olsun. Beşiği hazır, kıyafetleri yıkandı,ütülendi hazır, hastane çantamız hazır. Bi minnoşumun sağlıkla gelmesi kaldı 🤩
Sinemneset Merveshah en son 28.hftada gittim 1244 gram 38 cm şu an 32+5 Pazartesi gideceğim henüz kıyafetlerini falan yıkamadım doktordan gelince halledeceğim inşallaj gelişimi iyidir sağ Salim alalım kucağımıza 🙏🏻🙏🏻
kar_kristali Hayırlı cumalar bayanlar bizde 33+4günlük olduk hamdolsun.. Bir paşam var 3 yaşında şimdi prensesimi bekliyorum inş 30+3ken gitmiştim doktora 1540gr dı bu ayın 13 üne kontrolüm var bakalım ne kadar olmuş…bende yeni yeni çantamı hazırlamaya başlıycam daha alacaklarım var bakalım bugün halim olursa ütüsünü yapacağım🙈ben doğduğunda oğlumda emzik biberon kullanmadım..Kızımda da kullanmayı düşünmüyorum bakalım hayırlısıyla doğar inş
kocak_57 Kızlar 34+3 olduk Ağustos kaçı doğum olur acaba doktor bana Temmuz sonu Ağustos başı demişti ama size ne dendi