Merveshah 32+6 yız biz de bütün alışverişimiz bitti bir tek beşik alınacak o da belli zaten 🙈 doktora bugün gidicem kilosunu boyunu yazarım gelince 🤣 hastane çantası da kızım için bide benim için iki ayrı çanta hazırladım bide şöyle bişey yaptım fikir olsun sizin içinde buzdolabı poşetlerine zıbın çorap ağız mendili bez eldiven şapka önlük ve alt üst takım olarak hazırladım böyle 4 takım yaptım yanımda kalan için kolaylık olsun aramasın diye birde fotoğraf çekimi için isimli hastane çıkışını koydum ariyetten 15 tane daha bez koydum alıştırma bardağını emziğini koydum verir miyim bilmiyorum ama koydum🤷🏻♀️ 2 tane Battaniye koydum müslin örtü koydum temizleme pamuğu koydum