32+5 olduk bizde.En son 28. Haftada gıttım 1445 gramdı.Bu Pazartesı tekrar gıdecegız ınsallah.Herseyı hazır.Birkaç eksıgımız var.Bebek odası,kuvet setı,kıyafetlerı,sampuanları.Hepsını hazırladık.Kıyafetelrını green clear ıle yıkadık utuledık yerlestırdık.Cok memnun kaldım deterjandan hafıf kokuyor.Guzel yıkıyor.Bıberon emzıklerı kaynatmadım.Nasıl yapacagım ben de bılmıyorum.Tecrubelı annelerden yardım beklıyorum.Bir de bu hafta doktor catı muayenesı yapar mı?Onu da merak edıyorum.