Ben hümaya gidiyorum normalde benim doktorumda randevulu çalışıyordu pandemi sürecinden sonra randevusuz çalışıyor çnk yasaklar felan gelirse randevu iptali için baya uğraşıyorlar ki hümada şuna eminim doktoruna göre muamele var çalışanların bile bn doğum yaptığımda peşimde 4döndüler ama başka doktorun hastasıysa umursamadıklarını gördüm açıkçası erşad bey hastanenin sahibi diye biliyorum rahatlık ilgi açısından sıkıntı duymazsın sezeryanda çok başarılı olduğunu duymuştum ben kesinlikle sezeryan düşünmediğim için cahit beye gidiyorum 3.çocuğum oluvak çok şükür bir sıkıntı yaşamadım ki çevremde hep cahit beyde doğum yaptı sezeryandada normaldede sıkıntı yaşamadık