Ecrem kesinlikle👍 önce Tekdene gittim Gülcan hanıma ultrasonda bebek hakkında bilgi vercek yerde hep başka konular konusuyodu sonra Nagihan hanıma gititj ondan da memnun kalmadım biraz hızlı konusuyo anlamakta zorluk çektim iletişimimiz tutmadı 😃sonra Mustafa beye gittm cinayet öğrenmek için yarım saat uğraştı yüzünü göstermiyor onun için çok uğraştı baya ilgileniyor telefonlara cevap veriyor hemen bunlar hep artı kaç aydır onda devam..