Canselcg valla ben yedinci ayım bitecek en baştan beri ona gidiyorum bi sıkıntı yaşamadım ilgili Güler yüzlü olması gerekenleri anlatıyor çok fazla kasmıyor muayene ederken de daha sen bişi sormana gerek kalmadan herseyi tek tek bakıyor ben memnunum.