Tugce38 evet hastahane asla güzel değil hijyen alaka sıfır devletten farkı yok ama netten erşad beyin yorumlarını okursanız o da iyi bir insan ama bı defa gittiğim de kan sonucu aldım açıklamadı kan sonucunu keseye baktı bir Bilgi vermedi çok güzel dedi sadece ben biraz pimpirik kuruntulu bir insanım ilki düşük olduğu için şuanda çok arada kaldım