Seymo Cicilibicili bende oyle ama icmemiz gerekiyormus 🙄🙄 eskiden su icmeyen insanmi olur ilginc derdim suan anliyorum
melegegebe Seymo ben bulanti ve kokudan dolayi suyu cok az içtim ve tuvaletimi cok tuttum bu yüzden enfeksiyon kaptim . Kendinizi zorlayin bol su icip ve asla idrar tutmayin
Seymo fnsckn bende suan cok sicak diye soguk suyla deniyorum birazcik farketti ama 2 yudumla.susuzluk.hsisim bitiyor en az 2 lt diolar 🙄
Seymo GE__ yok canm dokrorum bana ozellikle sıvı ama su dedi🤗 meyve suyuda seker oranindna dolayi cok onermiolar kas yaparken goz cikarmyaalim artik zorlucaz su icmeye 😊
Srpkurt Seymo sıcak ya öyle de mi canınız istemiyo ama şöyle bisey de var canım isteyince değil durduk yere içmen gerekiyo
Seymo bebegim_28 ewet bende ona sasriiryorhm hadi kis olsa neyse coksicak ve terlioruz susamisim.gibi gelior ama 2 yudumda bitiyo belki duzelir bakalm
bebegim_28 Seymo ilk zamanlar oluyor canım.. benim ilk dönemler mart başına geliyordu o zaman bile soğuk soğuk içiyordum diğer türlü bulanıyordum
Yarim_Kilo_Kiyma Seymo Susuzz bir hayat düşünemiyorum ben. Normalde çok su içen biri idim, şimdi daha dikkat ediyorum. Susuz kalmak allah korusun bebeğ çok zararlı
Seymo Edizinannesii evet evet bendeoyle bazen burnumu tutsrak iciorm sanki zehir gibi gelior ama zorla morla icelim
Zeynepli1234 Seymo sabaha kadar 1,5 litre su içiyorum gündüzde 2 litre içiyorum ama bazen o bile yetmiyor çok sıcakkk🥵🥵🥵
nimet_52 Seymo ah canım bende öyleydim normalde su asla aklıma gelmez ama hamileyken zorlada olsun içiyorum günde en az 2 litre içiyorum ama tabi zorla gerçekten
akcayaanneoluyorum 700ml ilk pipetli bir termosum var, gün boyu ona doldurup içiyorum. Sanırım 4 kere bitiriyorumdur, hatta yediklerime göre daha çok. Havalar aşırı sıcak, su içmediğimde migrenim tutuyor.
Duyguscuk Edizinannesii Aynen beni tarif etmişsiniz. Eskiden de suyla aram yoktu şimdi de yok. Çok tuzlu bişey yemedigim zaman aklıma bile gelmez şu içmek. Eskiden günde bir bardak su icmedigim günler olurdu. Şimdi taş çatlasın zorlayarak 1 buçuk litre icebiliyorum :(