tugce67-67 Seymo canım çok şükür ben fazlasıyla tüketiyorum .istersen evde kendin limonata falan yap onu tüket en azından su girmiş olur bedenine ,hamilelikte önemli çünkü
Srpkurt Seymo sıcak ya öyle de mi canınız istemiyo ama şöyle bisey de var canım isteyince değil durduk yere içmen gerekiyo
DerinAy Seymo ben de çok zorlanıyorum su içmekte. Hamilelikten önce hiç içmezdim. Şimdi bebek susuz kalmasın diye kendimi zorluyorum. Ama diyetisyenim kendini zorladıkça alışacaksın diyordu. Doğruymuş. Kendimi zorlaya zorlaya alıştırdım☺️
Hkose_972 Seymo hamile kalmadan önce 1 bardak belki içiypdum belki oda yoktu şuan 3 litreyi geçiyor içtiğim alıştım 🤦🏻♀️