giresun Korkmayın vardır vakti zamanı siz tedavinizi aksatmayın. Bende pcos luyum öncelikle kafanızda ki o düşünceleri atın akışına bırakın evliliğinizin tadını çıkarın ben de sürekli ağlıyodum ama hiç bi faydası olmadı 😊 doktor kontrolüyle adet söktürücü kullandım her ay ve inofolic kullandım çok şükür şimdi kucağıma almayı bekliyorum. Rabbim hayırlı zamanda size de nasip etsin inşallah 🤲🏼