uff bendede o korku var adetime 3 gün var ve ben biliyorum yine regl olucam allahim hayırlısıyla vaktinde sağlıkla isteyen herkese nasip eylesin çok istiyorum çok üzülüyorum her ay olmayınca da vaktir vardır diyorum ama yinede elimde değil üzülüyorum. Ya olmassa diye korkuyorum 😭😭