Merhabalar
1 senedir tiroitlerim icin ilac kullaniyorum 2.5 kadar dusurdum diger degerlerimde hicbir sikinti yok 2 aydir hamilelik icin deniyorum fakat tutmuyor bu ayda denedim suan adet oldum uzulmeye basladim neden tutmuyor olabilir korkmaya basladim artik:( Bilgi ve tecrubelerini bekliyorum