Sedakkk zaten en çok Güleryüzünden ilgisinden memnunuz ama biz gitmeye başladığımızdan devletten özele yeni geçmişti hastası azdı şimdi giderek artıyor sanki bilmiyorum yoğunluk arttıkça ilgisi değişir mi 🤷♀️ Çok daha popüler doktorlar var ama ben sakim hastane sakin doktor istiyordum çok şükür güzel bir dokuz ay geçirdik doktorumuzla sıra doğuma geldi