Lidyaa33 Nur1903 evet bir prenses bekliyoruz bakalım 🐣 sırt ağrılarıda başladı tabi uyuşmalar falan 😊 sizde durumlar nasıl 🙂
Nur1903 Lidyaa33 benim doktorum da 12. Haftada Kıza benzettim ben vücut yapısını vs. Dedi bakalım 15. Haftada yüzde yüz söylicem dedi çok heyecanlıyım 😻
Heymamma 37+5 teyiz city Hospital Türkan hanıma gidiyoruz çok memnunuz doğum ücretini sorduk bu hafta hastane fiyatı da bize uygun geldi umarım sağlıkla sorunsuz bir şekilde yavrumuzu kucağımıza alırız Mersin anneleri 🙏🏻
Lidyaa33 Nur1903 canım bende de aynısı olmuştu. 12. Haftada Kıza benzettim ama kesin değil demişti sonra 16 da gittim kesin kız dedi 😍 içinden ne geçiyorsa o olsun inşallah ama önce sağlık tabiki 🙏🏻
Nur1903 Aktoprak tabiki böyle bir durumda kesinlikle gidebilirsiniz sonuçta devletimizin hastanesi ama ben doğum odasında yalnız olmak istemiyorum bu sebeplerden falan özel tercih ettim yoksa kesinlikle gidilmeyecek bir yer değil hiç korkmayın geçecek gidecek inşallah 🐥
Aktoprak Nur1903 insaallh hayirlisi ile tabiki yalniz olmak korkutucu ama heeseyin hayirlisi olur insaallh
Nur1903 Aktoprak hiç merak etmeyin kimse size kötü davranacak değil ben sadece o an kendimi güçlü hissetmek adına tek olmak istemezdim ama olsun öyle ya da böyle sonunda evlada kavuşmak var endişelenmeyin içiniz rahat olsun belki çokkk güleryüzlü değiller yoğunluktan dolayı ama en azından deneyimli bir kadrosu var 🙏🏻
Nur1903 Lidyaa33 inşallah aynen öyle her şeyin hayırlısı aslında bacak arasına bakmadan 12. Haftada nasıl ben tahmin ediyorum kız dedi doktorum bilmiyorum ama tabi tecrübe ve bilgileri ile tahmin ediyorlar biz anlamasakta 🥰 banada 15. Hafta kesin net söylicem dedi🥰
Merhaba18 Nur1903 ilk gebeliğimde gebelik zehirlenmesi geçirdim erken sogum yaptın tekrarlanma olasılığı yüksek
Sedakkk Sumeyyener peki biraz nasıl bir. Doktor olduğunu anlatır mısınız. Ben bir. Kere gittim anlatıldığı gibi çok cana. Yakın ve konuşkan değildi😐
Sumeyyener Sedakkk Ayşenur hanım bizim ailedeki hamile kadınların çoğunun doktoru oldu açıkçası. Her seferinde gayet ılımlı geliyor bana aklımdaki soruları daha ben sormadan açıklıyor. Güler yüzü ve tatlı konuşmasıyla beni çok rahatlatıyor. Size neden öyle gelmiş bilemiyorum tabi ki 🤗🤗