Ilossssss çok memnun kaldım Pınar hanım zaten çok iyi ameliyathanedeki bütün hemşireler anestezi uzmanı falan yine çok iyilerdi Güler yüzlüler sakinleştirmeye çalışıyorlar sürekli odamıza geçtik keza oradaki hemşirelerde öyleydi ilgi alaka takip sürekli olarak devam etti ben 11 inci haftamdan beri Pınar hanıma gidiyordum 7 inci ayımda falan sordum normalde sezeryanda 1700 dedi doğuma 1 hafta kala tekrar sordum zam geldi şuan fiyatlar değişti sana ne kadar demiştik dedi 1700 dedim tamam seninki şuan tekrar öyle olsun dedi doğumdan sonra ödemeyi yapmaya geçtik sekreter 2000 dedi biz dedik böyle böyle neyse aradı birilerini konuştu 1750 dediler bizde o tutarı ödedik şuan galiba 2000 öyle dediler yine sen bi sor