Kbrkaya Merve_12 henüz belli değil doktorum bişey söylemedi bu konuda. Ama hep normal geçiyor kalbimden sezeryandan çok korkuyorum ameliyathane ortamını hiç bilmiyorum 😳
OlgaArslan Merve_12 bizim Ağustos ama Temmuz sonu doğum olacak sezaryen den dolayı ve zaman gerçekten geçmiyor ☺️
Merve_12 OlgaArslan Bayram bebeği olucaklar bizim 27 temuz görünüyor uygulamaya göre ne zmn olur bilinmez
Merve_12 30ekim19 Eskil olmasın fazla olsun kaç gün kalıcağımız ne olacağımız belli değil ben herşeyden bol bol koydum. Bazıları 3 4 defa değiştiriyormuş üzerini kanamaları olduğu için tedbirli gitmek lazım
Merve_12 beriufuk ay ne güzel bir kaç yerde okudum ihsal doğum başlangıcı olabiliyormuş nerdeyse 2 3 gündür ishalim ve karnım çok ağrıyor sizde de var mı aynı durum? Bayram bebekleri olucaklar🤣
beriufuk Merve_12 var ama bende bayadır var afederrsn günde kac kere cıkıyorm sayamıyorm bazen. ama ne zamn geleck blemıyorm umarm cok bekletmzlr bayramda ayaklanmş olmayı çok istiyorm😊
Baharuras1321 Merve_12 bende iki gündür ishal oluyorum sabah uyandığımda karnım ağrıyor gece kaşıklarıma sancı giriyor Doğum 29 Temmuz görünüyor ama sizce yakın mı doğum😀
Merve_12 EsraTanarslan günler geçmiyor son günler nasıl geçer hiç bilmiyorum🤔 rabim hayırlı uğurlu sağlıklı ömürler versin
Merve_12 Kbrkaya bende hemen gelsin diye sezeryan istiyorum ama doktoruma hiç söylemedim o da hep normal dedi eşim ve ailem sezeryan istemiyor