Merve_12 OlgaArslan Bayram bebeği olucaklar bizim 27 temuz görünüyor uygulamaya göre ne zmn olur bilinmez
OlgaArslan Merve_12 aynen 😇 bende 27 Temmuz istiyorum tarihi o güne boş olursa inşallah çok iyi olur ☺️
Merve_12 Kbrkaya bende hemen gelsin diye sezeryan istiyorum ama doktoruma hiç söylemedim o da hep normal dedi eşim ve ailem sezeryan istemiyor
Nunosevo Merve_12 bizimde son 23 görünüyor dün doktor kontrolünde karnımı görür görmez kasılmaların çok var son haftaları beklemez gibi görünüyor dedi hayırlısı bakalım hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza😊🙏
Merbe61 Merve_12 evet son 25benimde inşallah hayırlısı daha erken gelir zaman durdu çünkü havalar sıcak çekilmiyor çanta hazır herşey hazır oglusum eksik sağ salim kucagimiza alalım inşallah sonunda sıra bızede geldi çok şükür
Merve_12 Merbe61 çok şükür son günler hayatta geçmiyor. Bizmde herşey hazır ama bebişlerde tık yok inşallah bir avazda hayırlı uğurlu bir şekilde kucağımıza alırız.
Blcns Merve_12 son 16. Çantalar hazır her şey tamam bir tek arabayı alamadık. Onu da hallederiz artık hemen
Merve_12 Blcns sağlıklı bir şekilde gelsinler de herşey alınır. Rabim sağlıklı uzun ömürler versin bebeğinize
Deryadiyebiri Son 15 🥳🥳 ama umarım o kadar bekletmez bizi prensesim. Şimdilik bir aksilik olmadığı sürece sezaryen düşünmüyoruz.
Aysenur--34 Merve_12 bizimde buay inş Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kavuşalım bebelerimize inşallah. Dua edelim birbirimize 💐
Merve_12 Aysenur--34 amin inşallah ben her gece dua ederim olmayanlara olsun diye hamilelerin duaları daha çabuk kabul olurmuş rabim kimsenin kucağını boş bırakmasın hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım