13 yildir sigara icen biri olarak bebegimi ogrendigim an biraktim ha canim istedi mi cok istedi ama kendi keyfim icin bebegimi riske atmamayi sectim bir sure sonra zaten alisiyosunuz ve hic aramiyosunuz sanki hic icmemis gibi. Suan bebeginizde bir sıkıntı olmayabilir Allah ta korusun tabii ki ama dogup ilerleyen yaşlarında da sigaradan kaynakli problem yasama olasiligi var.