Nuris90 Böyle postları 2 yıldır çook gördük,bunlar ne için biliyor musun ben zıkkımlanıyorum var mı bana yandaş olan? Hadi gelin beraber birbirimizi kandıralım.Biride demiyor ki yardım edin,fikir verin,siz nasıl bıraktınız,neler yapabilirim demiyorlar çünkü hallerinden memnunlar zevk alıyorlar.Bebekler sağlıklıymış acaba düşünürler mi ki doğumdan sonra ne olacak.Astım,alerji ve bir çok sorunlarla karşılaşınca ne olacak. Utanmadan bir de son haftama geldim birşey olmadı,gerilik başladı bebeğimde sizde de var mı diye soruyorlar.
Şu forumda anne olmak isteyen, her ay bir umut bekleyen nice kadınlar var bari onlardan utanın.O sizin canınız,yavrunuz insan içinde var olmaya çalışan,o minicik akciğerleri,kalpleri zehirler mi!
maalesef her hamile ya da doğuranın annelik içgüdüsü,evlat sevgisi bir değil…