Malesef ben de hamilelik boyunca içtim fakat west white içtim tüm değerleri 0.1 mg olan bir sigara. Yarısında atmaya çalıştım, içime pek çekmedim ama sayıda azalma olmadı. Şükür bebeğim sağlıklı ama o vicdan azabı çok kötü… Doğduğunda ilk sorduğum ciğerleri nasıl nefes alabiliyor mu oldu.. Bırakabilirseniz kesinlikle bırakın