Dmrasln Smile18 Valla 9 ay geciyo da şu son günler bir türlü gecmiyo ya😃 Allah hayirla kucağımıza almayı nasip etsin insalalhhh
Smile18 Dmrasln Amin inşallah🤲😇 Kesinlikle katılıyorum 9 ay geçti şu son günler geçmiyor. Eşim bile artık bu çocuk doğmayacak bari 2 dkka çıksa sevsem geri yerine gitse diyo😁😁
annecikk_ Smile18 ya 22 haftamdayim dun kontrolum vardi doktor alttan 2 parmakla kontrol etti eger cati muanesi buysa yapti heralde anlamadim ben bisey ama aci maci yoktu rahim agzi kapali bi sknti yok hersey yolunda felan dedi
Smile18 annecikk_ 22. Haftada erken bakmış her hangi bir şikayetin var mıydı. Benim doktorum hep ultrasondan takip etti rahim ağzın kapalı falan diye.
Hilalsync Smile18 benimkide sancı bekliyor bir yandan ani bir karar olacağı için mutluyum önceden sezeryan bilsem heyecan yapardım veya şuan normal dogurabilcekmiyim acaba diye düşünemiyorum bile
Smile18 Hilalsync Allah hepimize kolaylık versin. Biz bu fıtratta yaratılmışız elbette üstesinden geliriz😇 Doğurcaz 😁💪 İlk olunca neyle karşılaşacağını bilmemek korkutuyor sadece
Svgsrdr Haftada oldum. Asla korkulacak abartılacak birşey değil. Kesinlikle acımıyor, insanlar abartmayı çok seviyor sadece 😊
Smile18 Svgsrdr Doktorum hiç alttan muayene etmedi. Bugünde devlet hastanesinde nst istedim ilk önce alttan muayene etmem lazım dedi korktum yaptırmadım🙄 Doktorum da şuan gerek görmediği için yapmıyor yaptırsam bir şey olur diye düşündüm. Ama haftaya son gün kaçışım yok muayenem yapılacak 😁
Dmrasln Smile18 😂😂😂 ben artık hep hamile yasicam gibi geliyo hayatimin geri kalanına bu şekilde devam edicem gibi hic dogmucak sanki 😪
annecikk_ Smile18 yoo yoktu bi sikayetim bugune kadar banada hep ultrasondan baktilar bu sefer doktor hazirlanin oturun dedi gobegimi actim😂😂 yok yok dedi burasi ecografi degil muane edicem dedi bende sasirdim😂😂 yurtdisindayim ben burda cok alttan yapiyolar ama alttan ultrason degil parmakla bakmasina sasirdim 🤔
Smile18 Dmrasln Valla bende öyle hissediyorum sanki hep böyleymişim böyle kalacak gibi hissediyorum 😃 Eski fotolarıma bakmasam unuttum resmen önceki halimi😁
Svgsrdr Smile18 Korkma Allahın izniyle hiçbirşey olmaz. Riskli bir durum olsa hicbir doktor yapmak istemez zaten. 😊
Eliferden95 Ben şuan 37. Haftadayım. Çatı mauyesini 38. Haftada yaparız dedi doktorum. Ama ben çok korkuyorum daha önce hiç alttan muayene olmadım. Canım da biraz tatlıdır böyle şeylerde çok panik oluyorum. Acaba cidden bu kadar korkulacak bir şey var mı?
Smile18 Eliferden95 Bence korkulacak bir şey değildir canım ama işte insanda hem mahremiyet duygusundan hemde acıdan bir şey olur korkusu olunca gözümüzde büyüyor. Bende sabah hastaneye gitcem nişanım geldi umarım iyi geçer her şey.