Dmrasln Smile18 Benim doktorum sancı falan bir sknti olmadıkça 40 dan önce yapmıyor canım bende 38 olcam olmadim hala
Smile18 Dmrasln Benim doktorum da öyle 40 hafta olduk hala bakmadı doğum sancılarını bekliyor. Nst için başka bir hastaneye gidince bu zamana kadar yapılması lazımdı dediler benimde kafam karıştı.
Deryadiyebiri Ben bugün 37+5 ’te oldum. Hiç acımadı asla korkulacak bir şey değilmiş. Normal doğuma engel bir durumun yok dedi, ama vs de yokmuş 😒
Smile18 Minikonunannesi1 Bilmiyorum canım senin durumuna ve doktoruna bağlı biz 40 haftalık olduk doktorum bakmadı henüz doğum sancım geldiğinde bakacak o yüzden henüz normal yada sezeryan olduğu da belli değil 🙄
Smile18 Hilalsync Benim doktorum da doğum sancımı bekliyor ama merakda ediyorum beni ne bekliyor. sezeryan mı normal mi olacak.
Dmrasln Smile18 Sanırım doğumu tetiklemesin diye yapmıyorlar canım ama bende istiyorum yapsın da sezeryan olacaksam ona göre kendimi hazırlayım😬
Smile18 Dmrasln Evet bu bilinmemezlik düşünmekten yoruyor beni. 😃 Önceden sezeryan yada normal mi diye bilmek isterdim. Doğumu tetikleyecekse yapsaydı keşke 40 hafta olduk tık yok. 😃
Hilalsync Smile18 benimkide sancı bekliyor bir yandan ani bir karar olacağı için mutluyum önceden sezeryan bilsem heyecan yapardım veya şuan normal dogurabilcekmiyim acaba diye düşünemiyorum bile
Dmrasln Smile18 Evet yaa ne olacağını bilsek kendimizi hazırlardık 😀 Bence de artık tetikleyebilir seninkini 😃 doktorlar için içerde ne kadar kaldı o kadar iyi diyolar bakalım hayırla gelsinler💞
Smile18 Dmrasln Ne kadar kalsa o kadar iyi ama kilolu olunca doğum zor olur diye de korkuyorum. 😃Haftaya salı son günüm benim artık nasıl geleceği belli olacak 😃
Dmrasln Smile18 Valla 9 ay geciyo da şu son günler bir türlü gecmiyo ya😃 Allah hayirla kucağımıza almayı nasip etsin insalalhhh